Autokauppaan on syntynyt aivan uusi ammattikunta: chat-myyjä

Susa Niemelä tuntee tarkasti aukokaupan markkinoinnin. Nyt digitaalisen liiketoiminnan johtajana työskentelevä Niemelä on palvellut liki 70-vuotiasta Rinta-Joupin Autoliikettä jo 18 vuotta. Hänen mukaansa interaktiivisuus on tätä aikaa. (Kuva: Essi Kunnaspuro)Kuka olisi arvannut puolenkymmentä vuotta sitten, että 2020-luvulla menestyksekkäästi autokauppaa takova chat-myyjä on tulevaisuuden ammatti? Ja jos joku olisi tuolloin väittänyt, ettei mahtipontinen uusien automallien viikonloppunäyttely vedä loputtomiin väkeä tuvan täydeltä, häntä olisi katsottu karsaasti. Digitaalisen liiketoiminnan johtaja Susa Niemelä muistuttaa, että interaktiivisuus on päivän sana autokaupassakin.
TERVE!

Tämä sisältö on lehden tilaajille.
AS DIGI tutustumistarjous 8 viikkoa 3,90 €.