Toijalan Kuntokeskus on käyttänyt Akaan Seutua markkinoinnin välineenä jo vuosia. Kuntokeskus on mainostanut muun muassa Akaan Seudun teemalehdissä sekä kertonut lehden lukijoille ajankohtaisista tapahtumistaan ja tarjouksistaan ilmoituksin. Mainos laitettiin lehteen myös toukokuussa, kun tuli jokakeväiseksi muodostuneen kuntosalin kesäkortti-kampanja aika. Kampanja oli tänä vuonna menestys.
Neljännessivun mainos Akaan Seudussa 26.5.2021 ja banneri lehden verkkosivuilla oli selvästi huomattu ja moni kiinnostunut todellakin tarttui tilaisuuteen. Kesäkortteja myytiin yli 160 kappaletta. Toijalan Kuntokeskuksen yrittäjät Sirkka ja Arttu Salminen ovat syystäkin tyytyväisiä, sillä kyseessä on myyntiennätys.
”Kesäkortin ostajat olivat eri puolilta Akaata ja mukana oli paljon uusia kasvoja. Asiakkaat olivat myös kiinnostuneita vuosikorteista ja myös niitä myytiin”, Sirkka ja Arttu kertovat.
”Mainos kesäkorteista oli pelkästään Akaan Seudun kanavissa, some-markkinointia ei käytetty”, yrittäjät jatkavat.
Toijalan kuntokeskus suositteleekin käyttämään Akaan Seutua markkinointivälineenä, sillä sen avulla tavoittaa paikalliset kuluttajat.
Sirkka ja Arttu Salminen kiittelevät myös yhteistyön sujuvuutta Akaan Seudun kanssa.
”Meitä pidetään lehden toimesta hyvin ajan tasalla tulevien teemojen ja suurjako-numeroiden suhteen. Tämä helpottaa markkinoinnin suunnittelua.” Sirkka toteaa.