POK:n toimitusjohtaja haki eväitä kaupan kehittämiseen Pohjois-Amerikasta – osuuskaupassa jokainen Prisma, S-market ja Sale voi olla nyt omanäköisensä

Pirkanmaan Osuuskauppa ei sulje kauppojansa. Toimitusjohtaja Timo Mäki-Ullakko korostaa, että Pokkaa ja sydäntä -strategian mukaisesti jokainen Sale, S-market ja Prisma rakentavat omaleimaisuutensa niiden asiakaskunnan ja toimintaympäristön näköisiksi. (Kuva: Matti Pulkkinen)Kukaan ei tiedä, millainen ruokakauppa on 10 vuoden päästä! Pirkanmaan Osuuskaupan toimitusjohtaja Timo Mäki-Ullakko rakennuttaa neljä uutta Prismaa maakuntaan ja huolehtii koko orkestereineen, että Prismat, S-marketit sekä Salet vastaavat omilla reviireillään asiakkaidensa tarpeisiin. Eloisat, ajassa mukana olevat fyysiset kauppapaikat pysyvät kartalla. Ruokaverkkokaupan on voitettava keräilyn ja jakelun haasteet – luvassa on hidasta kasvua. Elintarviketeollisuudella on iso haaste; sen on vastattava ripeästi kuluttajien laatu- ja makuvaatimuksiin.
TERVE!

Tämä sisältö on lehden tilaajille.
AS DIGI tutustumistarjous 8 viikkoa 3,90 €.